Friday 19 December 2014

Result PT3 2014

Assalamualaikum semua. Lagi dua tiga hari lagi result PT3 yg first batch punya ni nak keluaq dah. Selami ni mmg ada baca pasal gred PT3 ni. Banyak pulak tuh. Tapi aku rasa gred tu fake kut sebab ada yang gred rendah sangat mmg x masuk akal la kan? Cemana nak masuk akal kalau kt gmbr tu cakap dapat markah 50% dah A. HAHAHA orang atasan pun buat keputusan gred tu pun mestilah diorang discuss, mana baik mana buruk. Aku harap sangat dapat result baik2 aje. Aku taknak la buat parents sedih sebab result aku, diorang banyak dah berjasa pada akuu . Banyak sangaaaat. Sampai tak terbalas dan tak termampu nak balas, Sebabtu kejayaan anak2 tu yg mmg dpt menggembirakan hati parents, kan? Parents mana tak happy tgk result cemerlang anak2 dia kan? Aku pun harap macamtu la. Yang penting teruskan doa, semoga Allah makbulkan doa itu.

       Pasal straight A's ke tidak itu nombor dua. Yang penting D.U.I.T (Doa, Usaha, Istiqamah, Tawakkal) kita dah buat. Jangan lah pulak kau tak usaha tetibe je nak tawakkal haa salah konsep tu dik hehehe. Semoga dengan segala usaha, restu mak ayah cikgu family semua dan diiringi doa, in shaa Allah ada lah rezeki tu. Kalau tak straight pun, jangan sedih sebab mungkin Allah nak uji, Ingat, Allah tidak akan membebani seseorang itu melainkan dengan kesanggupannya ^_^

        Mungkin rezeki Allah bagi lebih dekat SPM ke kan? Who knows? Yang penting jangan putus berdoa. In shaa Allah, Allah bantu kita :) Ingat, Allah dan tentukan yang terbaik untuk kita. Kita perlu redha dengan apa jua  sekalipun yang berlaku. Ni semua pun ingatan untuk diri aku juga. Kita hidup ni kan saling mengingati kan? ;) k lah, till we meet again guys, assalamualaikum.

muchlove,
misspinky

No comments:

Post a Comment